Saturday, May 31, 2014

#thr0wback Teachers' dayy ^^


Salam..any0ng hasey0 !!!

Tahun ni aku rasa sangat happy dan bertuah dapat raikan hari guru bersama anak anak murid tersayang….i w0nder macam ni rupanya rasa bila diri dirai as a muaddibah….pagi pagi anak anak dah datang dan bagi hadiah kat aku…terserlah sangat eksited di0rang masa nak bagi hadiah tu….ada jugak yang cakap “muaddibah…bila saya boleh bagi hadiah kat muaddibah…”….”boleh bagi hadiah sekarang ke muaddibah..” haha…siap tanya tanya pulak….sangat bertuah bila dapat sambut hari guru kat negeri Sembilan ni…..ada 3 event hari guru yang aku sambut kat sini…..

secret recipe....nyum3...
Masa sambut hari guru kat tadika sendiri…w0w !! l0ts of present !!!! thanks anak anak semua....by the way hadiah yang paling bermakna bagi aku ialah kad hand-made…..rasa kata kata tu betul betul lahir dari hari c0mpared present present yang lain…antara hadiah hadiah yang aku dapat biskut fam0us am0s limited editi0n, ch0colate, tudung, frame, diary bo0k, perfume, hiasan, and banyak lagi….actually di0rang tak faham makna sebenar hari guru...tapi yang diorang faham hari guru tu hari jadi semua muaddibah....tu yang kemain pegi sek0lah bawak hadiah & kek ! haha

kek khas dr anak murid..

s0me 0f present yang aku dapat..

s0me of them..:D

Masa hari guru peringkat kawasan Seremban boleh tahan gempak sebab kena ikut tema Arabic Night…nasib baik aku ada banyak jubah…just sarung je…setiap guru dapat jam dinding kaca dan untuk acara tukar tukar hadiah aku dapat penggantung kunci bentuk rumah….Cuma makan yang aku macam telan tak telan sebab makan nasi arab….first time makan nasi dengan y0ugurt…rasa macam erkkk…papepun pinggan tetap licin…hehe..sekali sekala makan free kan…

antara geng geng muaddibah..

taking picts f0r a while..

Masa hari guru peringkat Negeri Sembilan terasa macam grand sikit sebab sambut hari guru kat Melang Inn Hotel @ Kuala Pilah….makanan memang super sedap dan menyelerakan sebab makanan memang pure masakan 0rang nog0ri….puas sangat bila makan….setiap guru dapat beg balik kampung….kaler biru pulak tu....dan yang paling paling aku rasa bertuah masa acara tukar tukar hadiah aku dapat rice co0ker elekrik….bila aku tengok harga dia perrhh ! rm89.99 kutt....jauh beza ngan hadiah yang aku bagi...actually kit0rang semua diarahkan beli hadiah kos rm15 je....aku pun takat bagi jug kaca yang harga rm15 jugak....memang terkejut dan tak terkata bila bukak hadiah tu….bersyukur sangat sangat….kebetulan hari jadi ibu dah dekat s0 aku hadiahkan je lah kat ibu….masa tu sampai penuh gila bilik kit0rang dengan hadiah hadiah....tunggu nak angkut bawak balik rumah je...

0ur present untuk tukar tukar hadiah..

boleh bagi ibu ni....


Lastly….happy teachers’ day buat semua guru guru yang pernah mengajar aku dari sek0lah tadika, rendah dan  menengah….may Allah bless y0u all….!!!!






No comments: