Saturday, June 14, 2014

cuti yang bakal berlalu !

salam..any0ng hasey0 !!!
h0yeah ! nampaknya cuti seminggu lebih yang aku nikmati bakal berakhir....
lusa sek0lah weyy !
bajet macam aku sek0lah lagi je....memang pun ! kau tetap sek0lah sebab kau tu cikgu....
by the way aku rasa happy, aman dan bahagia sebab jauh dari kesibukan kerja....
tapi yang aku peliknya bila kerja sibuk kata :

"aku nak balik lah ! nak tid0 puas puas........! "

padahal bila balik rumah........bukannya nak tidur pun...makin kurang tidur adalah....sebab bila bila masa aku boleh bukak tv, picit rem0te sana sini, tukar chanel masak jap, tukar chanel hitz jap, b0san b0san bukak lapt0p, teng0k cerita, bl0gwalking, b0san b0san bukak ph0ne jap, dengar lagu.....*memang lagha semuanya ! ciss !

one of my h0bby..hihi


aku bersyukur cuti yang diberi cukup lama dan aku decide ambik syif awal s0 boleh balik minggu kedua...lagi satu reas0n sebab sepupu aku nak kawen....rasa dah lama jugak tak berkumpul dengan c0usin sendiri....dah lama tak bersua muka dan tak bertukar cerita.....

selamat pengantin bari mamal..



pengantin lama..ibu & ayah..

with my sepupu yang sangat hot dan becok..

bila aku fikir fikir...lepas cuti ni banyak event sek0lah yang kena handle....perjumpaan ibubapa, hari sukan, persiapan alam ria, lawatan anak anak....tu belum masuk lagi bab bab pengurusan ! dapat dapat aku ni setiausaha...konfem stress gila nanti...*hanya Allah sajalah yang tahu....tapi takpe....aku jadikan semua tu sebagai satu cabaran....tak lama lagi pun kerja ni...bulan 8 nanti resign dah.....cepat betul masa berjalan....sem0ga hidup korang semua pun berjalan lancar...doakan aku dapat masuk UKM....ameen...

0kay dear...nanti 0ppa datang...hahaha...



1 comment:

Sobri Yaacob said...

he.he..he
abih sudah masa
bersenang senangan :P