Thursday, June 12, 2014

w0rld cup 2010 : thr0wback zaman kenakalan ^^

salam..any0ng hasey0 !
nampaknya bahang w0rld cup 2014 dah bermula awal pagi tadi...by the way credit t0 Brazil..y0u guys did very well !
bila mengimbau kenangan 4 tahun lepas...masa tu aku f0rm 4....mula mula memang aku tak teringin langsung nak ambil p0rt pasal cawan dunia tapi tak sangka lain jadinya...sekali papp ! pukul 3 pagi tadi one 0f my cl0se friend, daem pegi buat status kat fb :

seyes aku rindu korang dan bola !

haha..tergelak kecik aku baca status dia ni...dia rindu saat tu....mereka rindu dan aku jugak rindu !even bukan semua kawan perempuan aku yang layan...
time tu aku mula batak dengan w0rld cup dan mula dekati dunia w0rld cup...tak sangka menarik jugak w0rld cup ni macam piala piala er0pah yang lain...dan masa ni bari aku tahu perbezaan antara w0rld cup dengan piala er0pah ! betapa tak majunya aku masa tu....memang ramai bintang b0la sepak yang aku mula kenal dan minat...*tak nak cakap pasal piala m'sia..krikk krikk..

nak jugak chelsea...welc0me fabregas t0 our club ! #cfc 12/6/14
ada penah masa tu aku dan kawan kawan yang terlibat kat atas ni pegi fly asrama semata mata nak teng0k w0rld cup ! bajett melintas macam inn0cent depan urusetia kat aspura then masuk kereta avanza and fiinally blah dari simpunk lima ! haha...memang gila rasanya....thanks jugak dekat bapak daem yang sp0rting gila bawak kit0rang jalan jalan masa tu...haha..sampai penah kawan laki aku masa tu terkejut dengan perangai aku...dapat habiskan masa 3 hari 2 malam dengan macam macam aktiviti best ! aku ingat lagi masa ni first time aku buat sarapan nasi lemak berlatarkan sawah padi..berbasikal sambil menghirup udara segar di sawah padi....memandangkan rumah nenek daem kat sawah padi...*penat cari gambar kenangan tapi tak jumpa~

mana satu pilihan k0rang ??!

an0ther crazy m0ment bila aku dan mereka yang terlibat tak tidur sampai pagi sebab nak teng0k final w0rld cup ! ada s0rang kawan aku tu lagi bagus..ambik cuti emergency kunun padahal saja nak teng0k w0rld kat rumah...bajet macam warden tak kasi tengok padahal time tu pulak warden baik hati gila kasi can dak aspuri teng0k...menyesal dia tak dapat teng0k dengan kami..elehhh..ingat budak aspura je ke yang gila b0la....belum teng0k lagi camne geng aspuri teng0k b0la....at last kami menyaksikan Spain as a champi0n !!!!!! walaupun kejap je aku dapat teng0k t0rres sebab dia injured ..
c0ngrates..!!! dan es0knya masa perhimpunan pagi dengan lemah l0nglai aku mintak excuse kat prefect nak duduk kat belakang kununnya tak berapa sihat...*padahal nak tidur ! dalam kelas tak payah cakaplah.....haha

milik siapakah cawan dunia kali ini ??!

bila aku fikir balik masa berjalan cepat sangat...zaman dulu memang satu kenangan yang cukup indah bagi aku....it's n0t ab0ut the 'bad things' that we did but the sweet m0ment that we've...sekarang semua dah bawak haluan masing masing....even w0rld cup 4 tahun akan datang pun tak dapat nak kembalikan sweet m0ment kami dulu....by the way..hidup perlu diteruskan...hidup bukan untuk b0la..mati pun bukan untuk b0la....hidup dan matiku kerana Allah taala ~




No comments: