Sunday, July 13, 2014

happy birthday najah :)


salam..any0ng hasey0 !!!!!
happy h0liday y0u guys...macam blur pulak nak buat apa hari ni.....hahha..actually taklah sangat....pagi pagi tadi aku dah layan satu m0vie.....yes 0r no (2010) ...dah lama tak rasa cuti yang betul betul cuti....semalam pagi pagi aku dah kena pegi seremban dengan geng geng muaddibah yang lain....mati mati aku ingatkan meeting guru...sekali.....

nampak tak hamasah terlebih.....hihi...aktif betul PAS negeri sembilan ni..

kagum teng0k figura figura hebat kat depan sana.....teringin satu hari nanti....

this is one 0f reas0n kenapa aku nak kerja kat sini....nak timba banayk pengalaman baru....nak teng0k dan rasa macam mana jemaah bergerak dan bekerja dengan 0rang 0rang jemaah....lepas meeting kit0rang terus berpecah...ada yang balik rumah....ada yang nak pegi beli f0n baru...then aku rasa blur gila tak tahu nak pegi mana....last last ikutlah member aku pegi jalan tar....actually rasa malas nak pegi sebab minggu lepas baru je pegi...masuk kali ni dah 3 kali aku pegi jalan tar dalam bulan puasa  ni....sekali adik aku pulak kirim macam macam....nasib baiklah tengah berduit ni....boleh la belanja family...

*actually takde kena mengena pun dengan tajuk entry aku ni......
sebenar benarnya aku nak wish happy birthday buat kawan seperjuangan aku.....

khairunnajah zulkifle : )

may Allah bless y0u dear friend.....i luv y0u...

my w0rds....
sem0ga najah selalu happy dan ceria....dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dan diberikan kesihatan yang baik....terima kasih najah sebab sampai sekarang jadi peneman kita.....kat mana mana je.......dari kisas sampai lah ke nilai kita sama sama membawa diri......even kau omar dan aku thariq....kau kat KL dan aku kat selang0r......lepas ni tak tahu dapat hidup sama dengan kau lagi atau tak.....h0pefully kita sama sama dapat masuk UKM and having life at there.....dari dulu sampai sekarang semua gembira, suka, duka, cabaran kita dah lalui bersama......aku nak mintak maaf sangat sangat kalau penah terbengang ngan najah ke masa kat kisas 0r masa kita kerja.....*kite tau najah tetap kuat dan co0l kan.....kite suka teng0k najah senyum bila kita semua tengah pressure....sem0ga najah dapat j0doh yang baik....yang sama fikrah.....*MTAS takde En.Gabbana kan ada....kihkih...d0akan kite jugak tau....sem0ga UKM milik kita bersama :D

muka ceria najah dengan anak anak tadika...


No comments: