Friday, July 4, 2014

my ramadhan....^^

salam..any0ng hasey0 !!!
selamat berpuasa y0u all...!!!
kalau dulu kat kisas selalu bergema ramadhan kareem...!!!! Allahuakram !!!!!!!!
dah lama tak bukak bel0g sebab kesibaukan kerja....yeayy ! ramadhan dah bermula....s0 guys sem0ga ramadhan kali ni memberi makna buat diri k0rang.....alhamdulillah tahun ni dapat rasa pengalaman baru berpuasa jauh sangat dengan family.....baru tahu erti kehidupan..kalau dulu kat DM ada je makanan terhidang...n0w semua depends on diri sendiri...nak bahagikan masa kerja, rehat dan persiapan puasa....mencabar jugak ! by the way rasa bertuah sangat sebab aku duduk betul betul depan masjid putra nilai...kadang kadang bila habis kerja dan tak sempat nak masak just jalan kaki je pegi masjid depan...s0 senang nak join iftar jama'ie...alang alang boleh s0lat berjemaah dan berbuka bersama....makanan pun n0t bad.....memang rezeki jatuh dari langit....bazar ramadhan pun dekat gila...tepi blok aku je....baru jenguk dah nampak rupa bazar...paling best bila parent anak anak tadika yang baik hati bagi juadah berbuka dekat kit0rang....jimat...jimat....hehe


masjid putra nilai..permandangan dari tadika..

terasa suasana ramadhan hidup kat sini... 

tahun ni aku tak kesunyian sebab aku dapat berpuasa bersama anak anak tadika....hihi....rasa teruja dan eksited....malangnya aku ingatkan depa semua lemah l0nglai sepanjang ramadhan...rupanya sama je hiper + riang....naik pancit aku hari hari dibuatnya....! tiap tiap hari ada je kerenah anak anak yang macam macam ragam...aku rasa happy  dan bersyukur sangat sebab aku dapat kawan kawan yang baik dan selalu bimbing aku...terima kasih sahabat sahabat semua....k0ranglah pengganti kisas bagi aku....^^

s0me 0f my heaven..
wefeee......with my banat..
antara mereka..:D

balik bertarawih..

No comments: