Friday, August 29, 2014

lacey blue dress just f0r me : )

salam..any0ng hasey0!!!
semalam ibu berjaya siapkan satu blue lacey maxi dress untuk aku...hihi...masa aku sibuk sibuk carik barang untuk u tetiba ibu aku suggest nak buatkan dress satu untuk aku..apa lagi...teruslah cari...finally i g0t my blue c0lour....nampak ada kain warna biru terus beli....even dah beribu kali ibu aku cakap " kau ni takde warna lain ke nak cari " tapi aku still setia dengan warna ni...apa b0leh buat...#alwaystheblues kan....rasa beruntung bila ibu sendiri pandai jahit baju...s0 aku pun request la nak jubah yang ada lace...kalau beli 0nline mahal gila kutt ! tapi kali ni ibu aku berjaya siapkan dalam masa satu malam je ! daebakk  0mma !!! 



1 comment:

Mama Darwiish said...

nice colour....bertuahnya mak buatkan dress....cantik....kim salam mak he3 :)