Monday, August 25, 2014

last raya this year ^^

salam..any0ng hasey0 !!!!
memandangkan hari ni genap 30 syawal s0 aku nak publish last entry raya untuk tahun ni....cukup cukuplah tu beraya kan.....s0 perjalanan raya aku yang terakhir sempat datang dua rumah kawan aku....s0rang namanya hazwanie...n0w having degree @ usim...s0rang lagi atiqah yang nak sambung degree kat upm....diani satu k0lej dan tempat kerja ngan aku dulu...perjalanan n0t bad...adalah lama jugak tapi niat nak jumpa punya pasal...tak terasa sangat...bef0re tu rumah aku ada 0pen h0use sebab kawan kawan kembar aku dari kuis nak datang....pagi pagi dah kene masak spagetti & macar0ni...sempatlah tapau spageti bawak pegi rumah atiqah...^^

terima kasih tuan rumah wanie...

0ur crazy driver..husna ali

nali aku ejah ngan anis..

yeayy ! dapat jejak uma timud this raya !

nak balik dah...*by the way menyampah gila ngan tudung aku ni...muka takde gelembung langsung..hihi

mengabadikan kenangan depan rumah timudd...heheh
terima kasih buat gadis gadis cun sekalian yang jadi peneman aku untuk raya terakhir ni....anis syahirah, harizah yang akan sambung degree kat UIA dan husna ali yang akan sambung degree kat USIM....dan aku kat UKM ..di0rang semua ni sama amek STPM ngan aku dulu kat KISAS...dari f0rm 1 di0rang ni sama sek0lah ngan aku...lepas ni semua dah bawak haluan masing masing....ucapan raya last dari aku...selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batinnnnnnnnnnnnn.....sem0ga berjumpa di tahun hadapan...kihkihkih


1 comment:

Syeeda said...

selamat hari raya =) last day syawal kejap je kan masa berlalu