Thursday, August 21, 2014

preparation

salam..any0ng hasey0 !!!!
menjelang kemasukan ke universiti ni memang busy sikit rasanya....tapi dalam busy busy still b0leh g0yang g0yang kaki dekat rumah...hihi...kadang kadang tu ade la jadi driver part -time....menghantar adik pergi and balik sek0lah....banyak betul d0kumen yang kena selesaikan...alhamdulillah ayah aku banyak yang t0long...memandangkan dia pun se0rang guru...s0 dah biasa buat kerja kerja malam ni....semalam pun dah buat medical check-up...

nampaknya banyak lagi persediaan yang aku kena buat...mental dan dan fizikal selain keperluan untuk ke universiti...by the way aku sangat bersyukur sebab aim aku nak saving bef0re masuk universiti dah mencapai target...b0leh la ringankan sikit ayah dan ibu aku....tempat baru...mungkin aku akan banyak bertemu dengan 0rang baru....diri pun mestilah baru....seni0r-seni0r pun banyak yang membantu....cuma aku mengharapkan envir0nment di sana adalah sikit macam bumi waqafan..*sikit...

lukisan fr0m my luvly kid...harith hakimi...

lukisan yang aku still simpan sampai sekarang...0ne of anak murid aku buat khas untuk aku....bef0re ni setiap lukisan anak anak aku memang aku akan simpan...nanti aku nak bawak lukisan ni dan tampal kat meja study aku..hehe..


No comments: