Thursday, August 21, 2014

sem0ga yang terbaik untuk k0rang...


salam..any0ng hasey0 !!!!

*pening...pening...pening....
mana satu aku nak dengar ni ?!
ntah !! sebab k0rang semua buat aku pening.....

buat dua dua sahabatku...yang sama kaum denganku.....
aku m0hon sangat...sampai bila k0rang nak macam ni....0ne fine day k0rang akan bertemu jugak.....bukan k0rang je...dengan si lelaki tu sekali....tak penat ke bergaduh sebab se0rang lelaki tu....

untuk siapa air mata ni....?

well..finally dapat jugak aku dengar luahan dari dua dua pihak....what can i d0..what can i say....nampaknya jawapan yang aku dengar dari dua dua pihak sama salah....nak kata betul pun....cliche je semua tu...macam cerita cerita cinta yang aku teng0k kat tv tu...sebijik  ! 
mungkin aku patut kena penumb0k dengan statement aku ni....tapi ni la yang aku nak gambarkan k0rang....betapa sempitnya pemikiran k0rang sebab "cinta" si lelaki tu.....whatever statement it is....aku dah penat jadi pendengar...k0rang yang cari aku....bila aku dengar dari satu pihak memang tak mustahil lah yang satu pihak tu akan cakap dia dikhianati...tak dibacking...dapat dapat kawan sendiri kan....inilah aku....bila mendengar dikata memihak....penat...pening....

kadang kadang aku tertanya....yang si lelaki tu....

apa kau rasa bila dua dua perempuan ni bergaduh dan berperang pasal kau ?!
puas ? rasa diri hebat ? kau hensem ? kau tu laku ? kau memang baik ? kalau kau mengaku memang kau b0doh !
bukan kuasa aku nak hukum kau dari masa lalu....sebab semua ada masa lalu....tapi t0longlah br0....jangan bagi janji k0song kalau tahu kau tak b0leh tunaikan....jangan ingat aku tak tahu semua janji janji kau dengan dia dulu....dan jangan ingat bila kau dah m0ve on dengan 0rang baru...kau takkan balik ke masa silam kau....0kayy..siapalah aku kan nak judge kau bukan bukan...




last dari aku...sem0ga k0rang aman hidup di bumi yang sama.....anyway...papepun yang terbaik untuk k0rang....tu je d0a aku...buat dua insan yang aku sayang.....jangan jadi lemah sebab lelaki...hidup kita masih panjang.....aku pun tak kuat mana.....kita semua tak kuat mana...cukuplah kita tahu di mana iman kita....cuba perbaiki diri.....even dengan siapapun k0rang sekarang....ingatlah...kita hidup untuk apa.....



What would you do if all of your competitors are too way much better than you? Would you fight for something that you know that you will not gonna get it?



2 comments:

Sally Samsaiman said...

Awat marah sgt ni? Cuba la tenangkan dorang dulu...bincang slowly.. Jgn ikut sgt hati remaja tu...

cik karmila said...

haha..hanya mampu tergelak kak sally....dah penat mendengar..