Tuesday, August 5, 2014

siapa kata raya dah habis ??!!

salam aidilfitri..any0ng hasey0 !!!!
hehe...hari ni rasa macam nak senyum sampai ke telinga je...mana taknya....hari ni aku dapat berpeluang beraya bersama kawan kawan sek0lah menengah dulu.....terima kasih sangat kat girls and b0ys simpunk yang sudi luangkan masa beraya hari ni.......seyes aku rindu gila nak teng0k muka k0rang semua ! yang girls semua makin ayu dan jelita...boys pun apa kurangnya....makin nampak gentlemen...hahha !

g0yang pulak monopod ni...

mahacintakasihsayangAllah kami bertemu !

anak dara beraya....haruslah !

haihh..pantang nampak kamera !

s0me 0f girls...

mula mula dari pagi tadi aku ikut trip girls....sempat beraya 7 buah rumah sampai petang.....kit0rang gerak dengan 3 kereta dan 8 girls (najla, wanie, ejatt, nali, ejahh, n0ni, nabila..) then sampai dekat pukul 7 dapat pulak jumpa my luvly classmates 5 ma'awa.....ada huzaini, cuen, wan, jiha, te0t, najek, paie, haslina, dan yang paling paling aku happy dapat jumpa my twin....ariena yang tengah ambik medic dekat makassar.....alhamdulillah sempat jugak jumpa kau ye yang.....ingat lagi dulu masa 0ur birthday sempat lagi kau call live dari makassar.....lusa dia dah nak balik sana dah....ada hikmah sangat aku gunakan MC demam denggi aku tu.....even semua duk cakap berat aku turun sangat  lepas kena tahan wad ni tapi aku tak kisah pun......nanti boleh naikkan balik ...kan kan....yang penting aku dapat jumpa k0rang...






yang si jejaka s0rang ni memang selalu terlebih supp0rting ....tak berubah dari dulu...

yeayy ! tahun ni dapat lagi raya dengan my luvly twin....d0c-t0-be...ariena......^^
semoga ukhuwah yang dibina terus berkekalan....k0rang semualah yang selalu buat aku terus tersenyum....aku sayang k0rang semua....sem0ga Allah pertemukan kita semua raya tahun depan......dengan ramai lagi kawan kawan.........sahabat sampai ke syurga !

#sweetraya2014
#ex-classmates5maawa2011
#riangriaraya
#rayabelumhabisdaaaaaaaaaa


No comments: