Saturday, September 27, 2014

looking f0r my kids


salam..any0ng hasey0 !!!
lama rasanya tak update...maklumlah aku semakin busy dengan assignment yang melambak gila..
semalam hajat aku nak datang tempat kerja lama tercapai jugak....seyesly semenjak dua menjak ni semamngat aku macam hilang sebab terkenangkan anak anak murid aku....asyik terfikir je tengah buat apalah anak anak aku agaknya....maybe sebab dah 8 bulan aku bersama mereka....ikatan tu makin kuat...bila aku tengah stress mengadap assignment rasa macam nak menangis bila tatap balik muka anak anak murid...rasa macam nak jadi lagi muaddibah diorang....alhamdulillah lepas kuliah pagi jumaat aku terus pegi nilai....

i miss them s0 much...6 umar..

sudah sudah la tu merajuk abang nabil...

lepas dapat gula gula terus baik.....haha




s0me of aku punya anak murid..

luckily UKM ke Nilai dekat je....masa aku naik kat unit 6 tahun tengok diorang tengah s0lat zuhur...then bila dah jumpa diorang rasa lega dan puas dapat tengok ....ada yang salam dan peluk aku..ceria aku tengok muka diorang..memang rasa macam anak sendiri pulak....nasib baik sempat aku beli gula-gula untuk diorang...adalah s0mething nak bagi mereka...ada s0rang anak kesayangan aku, nabil aiman nama dia.... masa tu pulak tetiba merajuk....punyalah penat aku pujuk sampai suapkan dia makan dan alhamdulillah dia dah 0kay dan nak baca buku dengan aku...sebenarnya dia rindu kat aku tapi dia saje buat merajuk..hahaha...tapi sedih gak sebab aku tengok semangat dia macam hilang lepas aku tak ngajar....tu lah antara reason aku nak datang lawat diorang....dah nak habis sekolah dah pun diorang ni..tahun depan nak darjah satu...apepun muaddibah doakan yang terbaik untuk anak-anak muaddibah....muaddibah sayang semua anak-anak muaddibah ^^


tangkap pic bef0re diorang balik...

No comments: