Tuesday, September 9, 2014

minggu mesra mahasiswa @ UKM ^^


Salam..any0ng hasey0 !!!
H0yeah !!!! minggu mesra mahasiswa a.k.a 0rientasi dah habis dan aku free !!!!!
Haha…even free tapi still cuak sebab es0k dah start kuliah….sepanjang seminggu aku 0rientasi…macam macam sangat benda yang aku dapat selain aku dapat kenal UKM…teruja dapat jumpa dengan kawan kawan baru dari serata negeri dan negara....dapat jumpa new ro0mate.....s0 far semuanya mesra alam....ngan sape sape je aku b0leh masuk...best sangat dapat k0leh rahim kajai !!! macam h0tel plak bilik dia...2 0rang je pulak tu satu bilik ....aku suka ro0mate aku ni...dia tak penah d0k h0stel pun bef0re ni tapi b0le urus semua ngan baik ^^

terima kasih ibu ayah ^^

my new ro0mate..fana fr0m KL..

berkenalan dengan dekan dan para pensyarah my c0urse..

majlis ikrar @ dectar..really excited !!!

perrrgghhhh….kawan kawan dekat sini gila gempak….taktau nak cakap macam mana….mesra alam sangat….well..kami kan 1 malaysia….kat sini fasilitator dikenali kit0rang panggil PC atau pemudahcara….di0rang ni memang seyes supp0rting gila....aku tak dapat lupakan masa perang dectar sanggup depa semua kipaskan kit0rang sendiri sebab dah tutup airc0nd masa tu....actually sampai sekarang aku still terkejut dan tak percaya sebab dapat masuk UKM…dapat dekat dengan 0rang 0rang yang hebat….tapi nak buat macam mana…self c0nfident kenalah ada….teruskan belajar dan buktikan kat ayah dan ibu yang aku boleh berjaya macam di0rang semua…


masa ekspl0rasi UKM..first time jelajah UKM..


time senam aer0bic 1 malaysia...gempak gila !!!


s0me 0f baby redf0xes..


the 0ther 0f my girls..

0rientati0n m0ment ~
Aku ingatkan masuk U dah takde 0rientasi…rupa rupanya ada jugak….haha…macam macam pengalaman pahit manis aku dapat…memang bukan 0rientasilah kalau tak tidur 2/3 jam je…satu perkara unik masa 0rientasi kat UKM ni bila ada perang dectar….setiap k0lej akan berlatih cheers kolej ataupun cheers k0lej lain....dan perang akan bermula lepas malam apresiasi seni sampai lah pagi…dan tahun ni k0lej aku menang dan dapat kekalkan kemenangan…siapa k0lej yang paling lambat keluar dectar dia akan menang...sampai pukul 2 pagi jugaklah perang ni habis…memandangkan aku tak berapa suka dengan perang ni dan sempat larikan diri but aku sendiri tak terlepas rasa semangat kajaiii ! "merah putih darahku, rahim kajai k0lejku ! "


happening memang happening...sampai pening !

masa malam annual dinner..last 0rientasi..s0bs..


barisan PC yang supp0rting n awes0me ! thanks k0rang semua !


Last 0rientasi ada annual dinner..tahun ni k0lej aku buat tema merdeka raya….untuk raikan kami as newbie dan seni0r yang dah bertungkus lumus jaga kami sepanjang seminggu….jasa k0rang semua memang kit0rang takkan lupakan..hehee…es0k start kuliah…s0 gud luck kawan kawan seperjuangan..^^

1 comment:

Anasyg said...

tudia..red foxes. :) cutesy semuanya.