Saturday, September 13, 2014

seminggu kuliah...

salam..any0ng hasey0 !!!
dekat seminggu dah aku menghadap hari kuliah..actually 5 hari baru...perasaan...blur sangat sangat....masa first first aku datang fakulti je dah terpaksa jadi gelabah nak susun kelas tut0rial...pehh...jalan sana,.jalan sini...macam takde arah..padahal aku sendiri yang blur mana aku nak pegi....this week jugaklah aku cuba kawal c0rak masa dan perbelanjaan aku....tak b0leh nak keluar duit ikut sedap macam aku nak belanje lepas dapat gaji dulu...harharrr...dan satu lagi benda....c0rak aku berkawan....s0 far alhamdulillah aku masih dikelilingi kawan kawan yang baik, mesra...semua penuh dengan gaya dan backgr0und sendiri....dalam pada tu jugaklah aku cuba cari s0mething yang mungkin b0leh mengubah hidup aku s0meday...in my future....bukan untuk mengikut cara mereka...tapi cara aku untuk menjadi seperti mereka....yang semestinya hebat pada pandangan aku...m0hon diberikn kekuatan dan semangat....

No comments: