Wednesday, October 8, 2014

g0t redbull free..

salam..any0ng hasey0...
lepas habis meeting, balik kolej and terus sambung assignment...sedar sedar dah pukul 1 ...rasa macam nak stay je...pehh..nasib baik es0k kelas pukul sepuluh...tak la kelam kabut sangat....actually nak hilangkan ngantuk...maka dengan itu terciptalah entry ni....few week lepas masa aku habis kelas and tengah sibuk tunggu bas tengah tengah panas.....lalu la satu kereta ni...h0t gila wey ! seyes aku sendiri tak penah teng0k kereta macam tu....lepas tu kereta tu berenti tepi bus stop dan keluarlah dua 0rang akk cun....dengan suara ala ala gedik manja dia cakap "ehh k0rang tak panas ke ? mesti haus kan....." then masa tu dia bukak bonet kereta dia keluarkan air redbull...rupanya bonet dia tu freezer kauuu ! aku pun first time minum air ni...

lai lai lai !!! air free !!!

nampak tak keunikan kereta ni...

sejuk dan segar.....

dan bas pun tak sampai sampai...huhu

redbull energy drink !


dah 0rang bagi free s0 kit0rang ambik je la....hehe....daripada aku beli air gedegang seringgit duit aku jatuh....ramai jugaklah masa tu yang ambik....bas pun macam tak muncul muncul je....then lepas tu di0rang pegi....akak tu kata air redbull tu limited edition sebab keluaran Australia kalau aku tak silap....mati mati aku ingatkan air ni untuk lelaki je..rupanya girls pun bole minum....rasa dia sama je macam air gat0rade....lebih kuranglah...ada rasa masam masam...s0 thanks lah akak akak cun tu bagi kit0rang minum free....0kay ngantuk...rasa nak tid0..babaii !

2 comments:

DakVanila said...

uish ... regbull xD manis kan ? haritu saya pengsan , baru lepas kne cucuk ,sbb dalam badan takdak gula , then ayah belikan air regbull yng warna kuning oren tu .... fuhhh , manis betoii ... hahaha , minum sikit je then kasi ayah minum ...

Aku Penghibur said...

alhamdulilah rezeki.. acik memang tak minum red bull