Tuesday, October 21, 2014

gudbye khalis :D



salam..any0ng hasey0 !!!
berjaya jugak aku post satu lagi entry sementara menikmati mid-sem break ni....
anyway bukannya cuti sangat pun....lebih kepada nak rehatkan diri je....hihi...
alhamdulillah malam semalam aku ngan lagi 3 orang mek jelita, aineen, wan adilah ngan najah  dapat hantar kawan special kami..Khalis Syahirah yang akan berlepas ke mesir untuk sambung study medic...hajat yang selama ni dia idam idamkan setelah berkorban selama 2 tahun kat bumi waqafan...dia sangat berjasa ngan aku....thanks for bring me to a new world khalis...mungkin kalau Allah tak jumpakan aku dengan khalis aku tak sampai tahap ni....dia sangat hebat di mata aku.......one of my best friend ever...dia jugak mantan presiden hawa kat kolej kampung jawa dulu....cukuplah sekadar tu...kalau nak dicerita memang takkan habis...



ke KLIA ke kita...

last m0ment with our PHot...khalis syahirah ^^

i luv her smile....wink wink..

busy busy pun still sempat interframe ^^

mek tengah tu memang galak kalau bergambar...

khalis sempat bagi pic ni masa dalam flight ....

bilalah aku nak flyyyyyyyy....k0rea ^^

khalis semakin jauh di pandangan...s0b s0b....

tinggallah kami berempat ~

dear khalis...
terima kasih sebab jadi kawan kite, terima kasih atas teguran selama ni kalau kite ade salah silap kat mana mana..., terima kasih tunjukkan kita jalan 'perjuangan'......semoga selamat di bumi Mesir....jadi seorang doktor yang kuat dan boleh rawat penyakit ummat kat luar sana....keep on bl0gging ya !!! insyaAllah kalau ada rezeki kita akan jumpa lagi....even kite tahu mesti k0 sibuk gila kan nanti...be strong...cuz i know y0u are m0re str0nger ...ntah betul ntah tidak ayat aku ni...dulu dapat hantar ko kat pudu je masa nak balik penang....now Allah bagi kesempatan untuk hantar ko pegi Mesir....doakan kite kuat kat bumi UKM ni....

1 comment:

Fiu S said...

subhanallah cantik cantik ,,,