Saturday, October 4, 2014

my new baby blue : s0ny walkman

salam..any0ng hasey0 !!!
semua mesti ada wishlist sendiri kan...k0rang tau tak..kalau k0rang listkan wishlist korang...one fine day mesti k0rang akan capai jugak wishlist k0rang tu.... hari ni aku berjaya c0mpletekan one 0f wishlist aku...ikutkan dari dulu aku boleh je dapatkan wishlist aku ni...tapi maybe baru sekarang seru dah sampai...eceyh...p0yo je...


blue my ch0ice..

usya usya..



petang tadi lepas aku tukar speck baru tetiba rasa macam nak beli s0ny walkman yang aku idam idamkan selama ni....actually takde lah baru sangat sony walkman ni tapi aku try jugak beli...rasa nak memiliki sendiri walkman ni...based on apa yang aku usya sebelum ni...s0ny walkman selalu buat gadjet version baru...macam lah walkman ni...every year mesti akan ada new version....s0 nak kata ketinggalan tu tak lah jugak...kat ph0ne ngan lappy aku pun dah beratus lagu yang aku kumpul....antara sebab aku nak beli benda ni sebab aku sendiri memang suka mendengar...tak kisahlah dengar ape pun....aku nak kumpulkan semua surah quran, lagu lagu & nasyid kat dalam tu dan aku perlukan benda tu untuk rec0rd sebarang benda yang aku nak rec0rd...


my new baby blue....

s0 bila aku tengah bejalan kaki pegi ngan balik k0lej or fakulti boleh la aku sambil dengar benda alah ni....aku kurang minat dengar lagu kat ph0ne,..rasa cepat sangat habis bateri...lagi lagi bila aku on m0bile data...dan yang paling aku happy sebab aku dapat kumpul another blue things...masa aku pilih tu pun ada c0lour hitam ngan pink je...yang hitam tu 2 gb je..kalau yang pink tu memang kirim salam je la....memang tak la aku nak beli c0lour pink....buat semak mata aku jee....ingatkan walkman ni dah jatuh harga macam beli smartph0ne ke...padahal sama je mahal....daripada rm219 dia bagi rm200 je...kalau yang 2 gb tu dari rm189 dia bagi rm150...tapi bukan warna biru la...disebabkan aku memang berhajat sangat nak miliki benda ni s0 aku pun belilah.....aku nak demand sangat pun tak boleh jugak sebab walkman ni new version...spesifikasi dia better dari yang dulu punya....s0 welc0me t0 my life baby blue....i luv y0u s0 much !

No comments: