Friday, November 28, 2014

Bukit Broga...t0gether we climb :D


salam..any0ng hasey0 !!!
hari ni hari paling sweet dalam minggu ni....hari hari yang berlalu sebelum ni sangatlah hectic...
alhamdulillah hari ni dapat lepaskan stress ! winkwink

my journey is begin ! here we go...

aku memang save hari ni nak naik bukit Broga....finally aku berjaya jugak jejakkan kaki ke sana...
sebelum ni aku memang penah rancang nak pegi sana...kalau nak diikutkan...ni bukit yang ketiga aku daki selepas Bukit Jugra, Banting & Bukit Unggul, Bangi...

lagi sikit...lagi sikit...keep it up !

pengalaman sangat sangatlah best ! mananya tak best...dapat teng0k permadangan dan bumi ciptaan Allah dengan lebih luas..terasa kerdilnya diri ni....
seyesly aku memang se0rang yang cepat gayat..tapi aku berjaya lawan kegayatan aku hari ni....



i' m here Br0ga !!!
subhannallah ~

indahnya alam ciptaan tuhan ~

ke puncak sama didaki...thanks pusyaaa f0r the pic..

with jiran bilik and coursemate..mirza & nadia..
selfie..a must..haha



bersama girlfriends coursemate...


pukul 3.30 pagi aku dah bangun dan terus bersiap pegi masjid UKM untuk bertolak..
pukul 4.30 bas mula bergerak ke Bukit Broga...
pukul 5.30 kit0rang sampai kaki Broga...
pukul 10.00 pagi dah sampai UKM semula..

lepas s0lat berjemaah baru start daki....tak lama sangat pun daki...tapi memang gila adventure...meredah batu, tangga, hutan dan finally menuju puncak !!!
aku sampai pun memang kena dengan time....matahari baru nak terbit...cantik gila....
permandangan berkabus dan menghijau.....segarnya udara Allah ~
feeling tak caye bole sampai ke puncak Broga jugak akhirnyaa......lama jugaklah lepak atas bukit Br0ga tu....sambil cuci mata, tangkap gambar....orang pun kemain ramai....lepas sesi tazkirah dan res0lusi kit0rang turun semula untuk balik UKM...


wait f0r me next time !

gonna miss this event !


terima kasih ISIUKM yang organize pr0gram hari ni.....terima kasih kawan kawan....terima kasih Allah yang bagi aku kesempatan rasa sweet m0ment ni....^^

“A new experience can be extremely pleasurable, or extremely irritating, or somewhere in between, and you never know until you try it out.” 
― Lemony Snicket

3 comments:

Nurul Atiqah said...

uwaaa bestnya dapat mendaki bukit broga! tak pernah pun sampai sana lagi. kawan-kawan duk cite macam best je.

cik karmila said...

nnti bila bila free jangan lupa pegi sana tau..hihi

Farah said...

Saya tak pernah lagi menjejakkan kaki ke Broga ni. Belum ada rezeki lagi.