Thursday, November 6, 2014

gathering class @ Tareem Hadramawt Restaurant ^^


salam..any0ng hasey0 !!!
alhamdulillah..kenyang sungguh perut rasanya..petang tadi pensyarah aku baik hati gila belanja makan nasi arab...ni bukannya kali pertama aku makan nasi arab...actually aku pun taklah berapa suka ngan nasi arab ni...tapi sekali sekala orang belanja makan apalah salahnya aku habiskan kan...hihi...ustz shukari, pensyarah subjek maharat qiraat aku dah lama plan nak bawak kitorang pegi sini...memandangkan banyak banyak ni banyak restoren arab so dia ajak kitorang pegi restoren feveret dia....nak ambik berkat belajar arab agaknya....finally aku bersama 14 orang lagi kawan sekelas aku pegi ke sana...bertuah betul jadi anak murid ustaz....dapat la makan nasi arab free ! jimat pun jimaaatttt...heheh..

menu book..

ramai betul foreigner makan sini..

menanti hidangan...


menikmati teh arab sebelum makan...sedap..rasa pudina..

lupa aku nak cakap nama restoren ni restoren Tahreem Hadrawt...kalau dari UKM area 15 minit dah sampai....alhamdulillah kali ni aku dapat pegi sendiri restoren makanan arab...first time aku dapat rasa makanan roti arab ngan humus..pastu dapat minum syai arabic ataupun teh arab..then barulah kit0rang makan nasi arab...sekali hidang kemain bayak..tak larat nak habiskan...bersyukur gila dapat ustaz baik hati camni...ustaz siap bawak family dia sekali...kira baguslah...meluangkan masa bersama kami sambil menikmati hidangan bersama family ^^


muslimat kelas maharat...

appetizer....roti arab, humus ngan daging kambing !
hoyeah..our main course ! nasi arabbbb...

sesudah kenyang...
sapelah yang gelojoh kat belakang tu...



uztas shukari bersama muslimunnnn..

by the way...shukrann kathirrr buat pensyarah kami...ustaz shukari sebab sudi pelawa kami makan kat sana...semoga Allah membalas jasa ustaz....insyaAllah kami akan cuba buat yang terbaik untuk subjek maharat.....gendang gendut tali kecapi..kenyang perut suka hati !!!

terima kasih daun keladi ustaz...lain kali nelanja lagi....haha

sweet memory of class maharat qiraat^^
TAREEM HADRAMAWT RESTAURANT
Authentic Yemeni And Arabian Cuisine
Tel : 03-87340627
03-87405213
Website : www.tareemhadramawt.com

No comments: