Sunday, November 23, 2014

terima kasih Sunsilk ^^


salam..anyong hasey0 !!!
alhamdulillah...alhamdulillah.....
finally Allah makbulkan doa aku......
dah lama aku dok tunggu result contest Sunsilk Menemaniku.....
akhirnya aku terpilih sebagai salah seorang yang mendapat sagu hati.....
memang aku target dapat sagu hati je....sebab aku takut kalau aku target dapat hadiah utama nanti aku tersalah niat nak guna duit tu.....biasalah..perempuan kan........
ni pun kira 0kay what...aku dapat :
wang tunai RM3,000
t-shirt Sunsilk Menemaniku
produk Sunsilk
berkat pengalaman aku mengajar anak anak tadika tempat lama aku..PASTI ISBAT AL-IMTIYAZ....
aku di shortlistkan as winner !!!!


gila tak percaya !

before ni aku memang selalu masuk contest kat blog...tak penah pun nak amik port pasal contest besar besar ni....sekali jumpa iklan ni kat fb..tu yang try masuk...kunun nak cuba nasib.....ramai gila kut yang masuk....mula mula tu adalah rasa macam mustahil je nak menang....tapi bila pikir balik rasa rugi gila kalau tak cuba !
c0ntest ni gila senang....dia bagi 3 soalan....
1. Sejak bila guna Sunsilk...
2. Apa cabaran yang terbesar anda ambil dalam hidup
3. Jika anda menang, apa yang anda inginkan....
s0 aku pun jawab la sesimple aku.....



pengalaman membawa kejayaan....^^

 atas pengalaman aku dan kecintaan aku dekat anak anak murid....s0 aku pun share lah....
ingatkan rezeki aku sampai aku last kerja je kat sana...sekali Allah bagi lagi rezeki....
terima kasih anak anak murid semua....terima kasih Pasti Isbat dan terima kasih kepada yang mendoakan...
tak sabar aku nak belanja makan besar satu family...

*aku bayar yuran sem depan guna duit sendiri lagi nampaknyaa....hihi

 thr0wback .....
with my muaddibahs....

my prince charmingssss..


1 comment:

Farah said...

Murahnya rezeki. Dapat MYR 3000. Saya tak pernah menang contest apa-apa lagi.