Wednesday, December 31, 2014

go0dbye 2014..


salam..any0ng hasey0 !!!
lebih kurang dua jam je lagi nak ke tahun 2015 !!!
time's running....rasa kejap je tahun ni....
hahahh..dah nak habis baru kau kata kejap padahal nak mengadap setiap hari dan bulan...pheww...
rasa nak jump t0 conclusion...overall tahun ni banyak membwa makna dalam hidup aku....
8 bulan hidup sebagai teacher tadika...hidup bersama anak anak kecil dan memdidik mereka macam seorang ibu...feeling "be a mother bef0re the time"..memang precious sangat !

missing my kids already !

tahun ni jugak aku diserang 2 penyakit yang tak kurang deritanya...
chicken p0x & demam denggi...
even dah menghilang dah pun kesan chicken p0x tu tp pengalaman aku bermalam kat h0spital memang kalau bole aku tak nak ulang..dapat dapat masa raya...derita w00 !

this part i never want it again..hopefully...


then bulan 9 i'm be a student AGAIN..
menjalani hidup sebagai student di UKM...yang penuh dengan liku dan onak duri..ceewaah !
tapi alhamdullillah...semakin aku belajar dan belajar..semakin banyak kejayaan yang datang...
kadang sampai datang kejayaan yang tak disangka...syukur...dan kegembiraan itu aku hadiahkan untuk keluarga aku....lumrah kegagalan itu ada di mana mana...
tapi jadikan lah kegagalan itu  sebagai peransang untuk lebih berjaya...manusia mana yang tak pernah diuji kan...s0 teruskan kehidupan...walaupun 1001 kegagalan kau bakal lalui...
actually aku tak listkan lagi pun apa yang aku nak capai untuk tahun 2015 akan datang...tapi insyaAllah...impian memang selalu ada...tinggal usaha dan masa je yang menentukan !


keep calm and happy new year !!!
|
|
|
|
|
V

by the way aku tak habis exam lagi wey !!!
2 papers done...btw 3 papers c0ming so0n..
wish me luck ! :)


next paper aku tahun depan uollss..bhahaa


 semoga tahun 2015 dilimpahkan rezeki yang berlipat kali ganda...semoga hari hari yang mendatang memberikan banyak senyuman untuk diri ini...bersama rakan rakan yang menceriakan hari hari aku...

1 comment:

Farah said...

Hope 2015 will be better than 2014.