Sunday, January 11, 2015

11 januari


salam..any0ng hasey0 !!!
sehari berada di rumah after semalam balik dari UKM....gudbye UKM..see y0u next sem !
cuti ni rasanya takde nak buat apa kut...actually first day dah rasa bosan duduk rumah..seyes bosan untuk orang yang tak reti diam macam aku...tapi ada lah ayah aku tanya kut kut aku nak mengajar ke...for me of c0urse aku nak kalau ada...daripada aku kebosanan dekat rumah better kerja kejap even dalam 5 minggu je...memang tak lama pun cuti ni...untuk hilangkan bosan ada lah jugak buat 8share untuk tambah side income and masuk giveaway...untung untung dapat hadiah kan...so guys...sambil sambil tu layan lagu 11 januari ni dulu...

|
|
|
|
V

           

1 comment:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

apalagi, misi mencari kerja part time la.. hihi.. selalunya parkson nak org part time ni. atau pun boleh je kedai2 kiosk yang lain. kalau tak pun, duduk rumah habiskan cerita dekat tv je la.. hihihi