Saturday, January 24, 2015

ada jugak rupanya group ni !?



salam..any0ng hasey0 !!
tekejut aku tadi bila bukak facebook..ntah macam mana aku boleh termasuk dalam close group 4D...
mula mula aku ingatkan menatang apalah 4D ni sekali bila nampak nombor ekor bulat mata aku...mana tak nya...ini group judi wo0 ! haraammmmmm ! aku pun ntah macam mana boleh di invite masuk ke group ni...

bukan shopping online & kongsi resepi je ada group...judi pun ada !!!

rupanya bila aku tengok balik ada sorang senior aku ni ada suggest kat timeline....untuk sesiapa yang berani nak dakwah kat orang orang dalam group ni..sound like a go0d effort !

sempat jugak dia share status...

maybe nampak macam simple je post dia tapi mana lah tau kut Allah nak bagi hidayah dekat orang dalam group tu....lagi pun ramai muslim dalam group tu...hmmm...sedihkan...nak cari duit punya pasal sampai halal haram dah tak boleh beza..

one the the post....

aku dapat rasa kalau tak desakan hidup takkannya dia nak join group judi ni....even dia main judi tapi dia tak sekat orang yang nak berdakwah dalam group tu...semoga dia dan muslim yang lain mendapat hidayah Allah....finally leave group...^^

actually senior aku ni ada blog jugak...sape yang free bole la follow blog dia ^^



2 comments:

Papaglamz said...

Wah..!!! Suci murni niat tu.. Smoga berjaya..

Haffizul Iskandar said...

Uish. ada group eh? Baru tahu. hmm