Tuesday, February 10, 2015

Anger


salam..any0ng hasey0 !!!
dah lama rasanya tak menulis...asyik penuh dengan contest ngan GA je lately..maklumlah..mencari rezeki sambil goyang kaki....happy reading ^^

*baca dengan hati yang tenang okay ?

Love_Life_Quotes_tumblr_1


yes !! yes !! i agreed....sebab tu orang cakap, kalau nak marah tu berpada pada...inikan lagi benci..sebab semakin kau marah..semakin nampak keBODOHannya.....mulut yang meluah amarah datang dari hati yang parah..parah kenapa ?? sebab tak pandai nak kawal emosi sendiri....

Positive Thinking Quotes, Positive Quotes, Famous Positive thinking ...


s0 fikir yang baik baik okay ??
|
|
|
|
V
some dificult situation....kenapa tak mahu terima kebaikan orang..??

mungkin...

hati sendiri yang ego

takde rasa nak selesaikan dengan effort sendiri

terbelenggu dengan kemarahan masa silam

takde rasa nak cari hikmah at the problem

sentiasa menyalahkan diri

put yourself at dificult situation

dan seribu satu alasan pun ditambah dengan ego dan emosi yang menggunung...

agak agak dapat membantu tak ???

ofcourse...

takkan membantu apa apa...

benda ni selalu terjadi dalam persahabatan...beruntunglah siapa yang tak penah rasa perasaan macam ni....well, lain orang lain ujiannya....

s0, what you guys think ??


*common things around people..

No comments: