Monday, February 16, 2015

muiz & haziqqah wedding ^^


salam..any0ng hasey0 !!!!
kelmarin ada sorang kawan sekolah aku masa kat kampung jawa dah mendirikan rumahtangga...alhamdulillah...ini merupakan pencetus walimah batch 56 Al-Fateh...
dia ni sebenarnya satu mentor mentee dengan aku dan merupakan ketua BADAR di kolej dulu...yang wife dia satu U ngan dia kat unimas...jauh betul bertemu jodoh...elok sangat nampak mereka....dua dua pun tengah belajar lagi....


masa akad nikah...

semoga mereka kuat dan sabar menghadapi alam rumah tangga...actually aku tak nak cakap banyak memandangkan aku sendiri pun belum bertemu jodoh...tapi normallah bila umur dah masuk 20-an semua akan memikirkan soal jodoh..dah nama pun fitrah...ingin mencintai dan dicintai, ingin memiliki dan dimiliki...hiks..perjalanan hidup ni panjang lagi....banyak benda nak tempuh dan pengalaman baru yang nak kena cari....tapi kalau jodoh tu memang sampai pada masa yang sesuai siapa yang boleh nafikan kan ??


some of muslimins yang datang wedding muiz..

aku tetap gembira tengok gambar kawen diorang even hati punyalah ranap sebab tak dapat pegi wedding mereka...well..diri dah mereput kat rumah semenjak cuti sem..hampehhh ! terima kasih kepada yang share gambar wedding mereka....^^


semoga rumahtangga kalian sentisasa diberkati Allah...

3 comments:

Syafiq Specki said...

SALAM DAN HI , ANDA BERADA DI SENARAI TAGGING SAYA UNTUK MENYERTAI 'IPHONE 5S GIVEAWAY BY SYAFIQ SPECKI' JEMPUT SERTAI DAN MENANGI HADIAH LUMAYAN INI . ---> KLIK SINI UNTUK SERTAI<---

sayidah napisah said...

anda ditag http://memburucintamu.blogspot.com/2015/02/iphone-5s-giveaway-by-syafiqspecki.html :)

Mrs Yatie said...

hi dear ;)
jemput join iPhone 5S GA ya :)