Friday, February 13, 2015

SEGMENT: HARMONIZE WITH NATURE ^^

salam..any0ng hasey0 !!!
kepada sesiapa yang berminat dengan produk shaklee ataupun pengguna shaklee bole la join segmen by Adaa ni...sekarang memang aku sedang amalkan shaklee tapi tak penah lah pulak guna produk BASIC-H ni...so blogger yang lain jemput join ya !

klik banner
klik banner

hi adaa ! selamat berkenalan....terjumpa blog awak masa join GA papaglamz...saya memang berminat nak join segmen awak sebab teringin nak cuba produk BASIC-H ni...saya memang peminat shaklee cuma belum jadi bisneswomen shaklee je lagi..hehe...semoga dimurahkan rezeki dengan perniagaan produk shaklee....ramai yang berjaya dengan produk ni saya tengok...dah memang sangat baik untuk kecantikan dan kesihatan siapa taknak kan....jika ada rezeki saya merasai BASIC-H Shaklee alhamdulillah...selamat berkenalan dan go0d luck !

2 comments:

Aqilah Azmi said...

wah selamat bersegmen hiks

sayidah napisah said...

goodluck ~! :)

anda ditag disini http://memburucintamu.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html :)