Thursday, March 19, 2015

microsoft Lumia 535


salam,,any0ng hasey0 !!!
semalam aku baru je grab satu microst lumia 535...ni adalah keluaran pertama jenama microsoft dengan kerjasama nokia..tak lah berapa baru sangat actually..cuma baru beberapa bulan lepas...setelah difikir fikir perlu jugak beli satu fon lagi lagi before GST ni....ni pun kebetulan dekat ukm ada buat pameran pc dan setelah aku buat survey kat youtube and tanya orang....ternyata microsoft lumia boleh tahan gak spesifikasi dia even it is cheap and affordable untuk student macam aku....dulu masa time sekolah memang aku guna nokia je...jatuh banyak kali pun tahan....maybe fon ni tak dapat menandingi iphone, samsung atau jenama jenama yang lain tapi kamera dia boleh tahan sharp..dari segi colour aku pilih black je sebab nak tahan lama....walaupun sayang tak pilih colour biru..




sbenarnya aku bukannya reti sangat buat review cuma yang aku tahu fon ni ada perisian microsoft dan memudahkan aku untuk save kerja dalam bentuk microsoft office & onedrive...bateri pun lebih save dan tahan lama....pastu ada map yang boleh diguna tanpa memerlukan wifi atau internet....promotion dekat u jauh lebih murah dan ada free gift...masa aku beli tu dapat powerbank, memory kad 8gb, usb, earphone, note-book and keychain....semua microsoft branded....skrin boleh tahan jelas dan besar selain ada 1GB RAM...memang best kalau pakai internet...hope berbaloi fon yang aku beli ni...dah alang alang guna duit kemenangan tahun lepas ^^






         

1 comment:

Nurmujahidah Ismail said...

dulu muja pakai motorola, then sony c510, nokia biasa, samsung, sekarang xiaomi, insya Allah kena try nokia smartphone one day.. :)