Saturday, May 23, 2015

teachers' day



salam..any0ng hasey0 !!
semalam berkesempatan jenguk cikgu cikgu sekolah lama....niat di hati nak meraikan hari guru.....
setelah lama dirancang finally jadi lah jugak walaupun banyak kesulitan nak menjayakan event ni....kira worth lah jugak....dah lama tak lawat sekolah lama.....kalau dulu aku bersama teman teman membawa buku buku berjalan kaki ke sekolah, kini aku bersama mereka menaiki kereta membawa hadiah yang tak seberapa sebagai tanda penghargaan kesudian mereka mengajar kami....KISAS....tempat yang meninggalkan seribu satu kenangan, pahit manis, dan air mata.....sebenarnya tak banyak masa yang aku habiskan bersama guru guru....lebih kepada berjalan bersendirian sambil termenung mengingati masa lalu di setiap sudut sekolah....fefeeling nostalgia pulak....but seriously i feel it.....terima kasih kepada guru guru yang dah berpenat lelah mengajar aku....sampai aku jadi manusia sekarang ni.....yang mengajar aku erti keberkatan dan keikhlasan....terima kasih tak terhingga aku ucapkan......




buat sahabat sahabat yang menemani....terima kasih kerana membantu aku......sanggup bersama sama aku....sungguh aku tak kuat kalau korang tak ada.....aku sentiasa perlukan sokongan dari korang.....kadang aku pun manusia biasa...yang selalu membuat kesilapan.....walau aku banyak kekurangan...terimalah aku.....sungguh aku sayang korang.....sebab koranglah aku menjadi seperti yang sekarang.......terima kasih guru guru dan sahabat semua !!!!!!



tempat jauh lagi dikenang.......KISAS 12/13....fastaqim kama umirta ^^


1 comment:

Ain Syaa said...

Assalamualaikum, salam blogwalking, jom join contest pertama ain

http://ainsyaa96.blogspot.com/2015/05/assalamualaikum.html