Monday, June 15, 2015

1'st Giveaway by Murni Alysa ^^

salam..any0ng hasey0 !!!
baru je habis second paper....3 papers to go....
so hilangkan stress jap...jum join GA ^^

 klik banner
klik banner

saya mahu mencuba vitamin C kerana ingin memelihara kulit saya dari pada sebarang masalah kulit..walaupun berlambak vitamin c yang dijual di luar, tetapi vitamin c shaklee lebih memberikan kesan dengan kandungan sustained-released yang menggandakan lagi khasiat vitamin c ini...banyak testimoni vitamin c yang saya lihat memberikan kesan yang baik kepada diri baik dari segi kecantikan dan kesihatan...so saya harap agar GA ini dapat diteruskan dan dapat memberi peluang kepada saya untuk merasai khasiat sebenar vitamin C...semoga ada rezeki untuk saya dan kawan kawan yang lain  ^^


1 comment:

Murniwati Awang said...

Assalamualaikum..akak dah update nama senarai peserta GA ini..adik boleh check dekat sini : )

http://murnialysa.blogspot.com/2015/06/senarai-peserta-1st-giveaway-by-murni.html

Terima kasih banyak2 kerana sudi join dan Good Luck to u!!!