Sunday, June 7, 2015

gudluck exam ^^

salam..any0ng hasey0 !!
bahang exam kian tarasa...walau aura malas masih tak pergi jauh dari diri ini....huhu...
kan syok bila time sekolah dulu...time prep usya kawan kuat study...kita pun rasa tercabar......rasa dengki membuak buak.....sekarang musuh study saya hanyalah rumet......huhu....bila dia bukak buku...aku bukak buku...bila dia bukak mukabuku...aku pun sama...bila dia sembang..aku pun sembang....*memanglah dah kitorang berdua je dalam bilik.....ahaha...

3.50am

semoga di saat saat akhir ni aku masih dibekalkan semangat untuk study.....gudluck kepada semua yang bakal ambik exam...tak kira lah mana mana U pun....sekadar perkongsian..Allah tak lihat setinggi mana keputusan kita....Allah pandang usaha.....dan niatlah kita belajar semata mata kerana Allah....agar Allah datangkan kejayaan dan kebahagiaan kepada kita dengan redha-Nya....


5daysjourney

terima kasih kepada kawan kawan yang banyak berkongsi ilmu dikala exam kian hampir....semoga bermanfaat untuk kita semua....insyaAllah ibu dan ayah..aku akan cuba memberikan yang terbaik....dari jauh aku mengharapkan doa dari kalian....agar dipermudahkan semuanya....


gudluckguyssss...
keep moving forward ^^