Friday, June 26, 2015

Terima Kasih Kameq Deanna & Rafina Mimi ^^


salam..any0ng hasey0 !!!
semalam lepas balik rumah...bawak masuk barang then buka bersama family...
lepas buka baru teringat ada 2 parcel sampai rumah.....hehe...hasil kemenangan GA yang aku penah join..
actually dah lama dah parcel tu sampai cuma aku je yang berbulan tak balik....
bila bukak tengok ada kain batik sarawak ngan novel.....hihi...
sukanya......boleh buat kain raya dan matchkan dengan baju ....bila tengok ibu aku excited ngan kain tu...aku pun bagi je lah...lagi pun besday ibu dah dekat.....novel Kalau Sudah Bagai Dikata hasil tulisan blogger Rafina Mimi....pehhh..dapat sendiri dari writer dia..siap ada autograf lagi..bole la aku hadap time bulan pose ni...




thank you again blogger Kameq Deanna & Rafina Mimi atas hadiah yang menarik ni....boleh la korang blogwalking mereka.....tak sabar menunggu another hadiah yang bakal sampai rumah.....^^


2 comments:

fifie feyca said...

wah dpt hadiah la.. bestnya.. tahniah... cmne nk dpt hadiah bnyk cmni jgk.. hihi

Deanna Morni said...

alhamdulillah....thniah menang GA..nti leh join lgi kan heheheh