Saturday, July 25, 2015

raya this year ^^




salam..any0ng hasey0 !!!

masih dalam mood raya ??! haha..
mesti lah kan.....tapi sekarang dah mula rasa sunyi sebab adik adik ada yang sekolah, balik ostel...
kawan kawan pun dah mula balik uni dan kerja.....rasa macam nikmat gila bila dapat cuti sampai raya ke-10 !
tahun ni baru terasa nikmatnya raya...bayangkanlah 3 kali tak jemu beraya dengan kawan kawan sekolah rendah...hampir 9 tahun terpisah...entry maybe soon...
tahun lepas beraya di hospital sebab demam denggi......so tahun ni alhamdulillah dapat merasai nikat sebenar raya.....everything is going well...even before raya demam sikit..biasalah berjangkit demam, batuk, selsema ngan anak-anak murid....
cuti hari raya ni sebenarnya masa aku untuk luangkan masa lebih sikit dekat rumah even hakikatnya aku jenis yang tak boleh duduk lama dekat rumah....
raya kali ni aku lebih suka mengadap fb/insta melihat gambar gambar raya yang orang selalu share dari mengadap rancangan tv yang entah apa apa....aku tengok sekarang ni banyak cerita yang tak best kalau nak dibandingkan dengan raya dulu dulu...
tak tahu lah kalau aku je ke yang rasa....
beraya tu opkos lah aktiviti wajib....pantang diajak member...kalau free memang aku akan beraya....tapi kalau diorang nak datang rumah aku lah yang kena tunggu...
nanti mula lah kebosanan melanda...
so i'm enjoy having so much time at home with my raya <3


*line dekat rumah aku sangat lembab sampai nak upload gambar raya pun susah....so maybe soon aku upload....



Image result for hari raya
selamat hari raya ^^




No comments: