Friday, July 31, 2015

raya with THEM ^^





 salam..any0ng hasey0 !!!
syawal berapa ye sekarang ?? 15 kut rasanya..haha...
yeayy esok cuti...sekejap je rasa seminggu bekerja.....
so rasa macam nak share kenangan beraya dengan member member sekolah rendah....
setelah 9 tahun kenal dan masing masing membawa haluan masing masing untuk menuntut ilmu dan mencari pengalaman....finally kami berjodoh jugak raya tahun ni....before ni memang ada je gr0up wssap sekolah rendah..tapi sejak awal sem lepas dekat 40 group wassap aku..so daripada aku krikk krikk je kat dalam tu aku pun left la..hihi...


guru kelas kesayangan...dari darjah 4 sampai darjah 6..cikgu faridah ^^

ingatkan dah bersawang dah group tu rupanya tetap meriah.....masa bulan puasa lepas diorang ada buat iftar tapi aku tak sempat join sebab dah kerja kat nilai....cuma raya ni baru sempat jumpa diorang....yang tak boleh blah...3 kali aku jumpa muka muka diorang ni...first masa diorang raya rumah aku, second masa kitorang jumpa kat open house rumah kawan dan third kitorang buat baraan sama sama....padahal tahun sebelum ni susah nak kumpulkan diorang....alhamdulillah tahun ni merasa beraya dengan diorang....




biasa lah kalau beraya dengan kawan kawan...mula lah nak throwback bagai...macam macam cerita keluar....kawan yang dulu aku benci gila pun sampai dah hilang benci aku tengok dia...nampak matang semacam je....cantik dan handsome semua....ahaha

 


  

baraan yang dirancang tak sangka sampai ke malam berjalan....yang paling best dapat beraya rumah cikgu-cikgu dulu....lepas tu mengimbau kenangan satu kelas kena lari padang lah....kena cili sorang sorang sebab bising lah...haha...benda yang pahit pun boleh jadi manis...




 

last house beraya...rumah jiran sekampung....

so guys....good luck in your dreams.....all the best yang nak sambung degree bulan 9 ni....congrates buat yang baru grade....korang kawen nanti kita buat gathering ramai ramai lagi....semoga berjumpa lagi raya tahun depan !

 

till we meet again guys ^^
















No comments: