Sunday, August 9, 2015

busy weekend


salam..any0ng hasey0 !!!
alhamdulillah habis jugak satu minggu....sekejap je rasa..sedar sedar dah weekend....
cuma minggu ni terasa sangatlah busy....semalam ada jamuan under tadika...dari pagi prepare untuk persiapan jamuan....time jamuan pulak dapat post photographer...tak boleh nak tumpu makan sangat....kerjasama dengan parent memang tipt0p...gila supporting..bawak makanan banyak gila....yang paling best dapat merakan moment moment indah bersama kanak kanak tadika....yes ! they are my heaven ! membuatkan hari hari aku berwarna warni...






 team muaddibah yang sememangnya ceria dan tak penah mengecewakan.....susah senang kita bersama....terasa untung dapat kawan kawan dalam kalangan "akak-akak"...selalu dengar perkongsian yang kadang mematangkan diri...eceh..kalau boleh praktikal aku nak lagi duduk kat sini...semoga kita dapat berkumpul di taman syurga kelak..




berakhirlah sudah minggu yang "sangat kenyang" ni...sabtu ahad perut terisi dengan baanyak makanan...menanti hari hari yang akan datang....semoga dilimpahkan rezeki yang semakin luas sepanjang cuti sem aku ni...

No comments: