Sunday, August 23, 2015

wonderful weekend ^^


salam..any0ng hasey0 !!!
this weekend seems sama je macam minggu minggu yang lepas....banyak sangat aktiviti instead of kerja pagi sampai petang isnin sampai jumaat...but this week is the last week sebelum aku stop untuk sambung belajar...al maklumlah cuti sem pun bakal melabuhkan tirai....alhamdulillah cuti ni sangat terisi bagi aku....imagine lah kalau hidup aku dekat rumah...mesti tak berwarna warni....seyesly talk...sebab aku memang tak suka lekat dekat rumah....lagi satu..bila dah besa tanggungjawab dah makin banyak...masa ni lah nak kumpul pengalaman banyak banyak....



even dekat dua bulan je aku kerja kat sini....tapi banyak sangat benda yang aku belajar lebih lebih dari anak anak murid aku sendiri....before masuk u dulu aku pun penah kerja 8 bulan dekat nilai ni gak...cuma sekarang aku dapat pengalaman baru yang tak penah aku dapat dulu...sebab tu aku rasa perlunya explore banyak benda lagi dalam hidup ni...



pagi semalam ada program kem bestari solat dekat masjid putra, putrajaya...dapatlah jumpa adik adik baru....seronok bersembang dengan diorang sambil terangkan pasal wuduk dan solat....sambil berprogram sambil makan angin..dah lama jugak tak makan angin kat putrajaya....






malamnya pulak aku join kawan kawan sekerja pegi main roller blade kat dataran Nilai...hehe...last time kecik aku main roller blade...sumpah awkward bila nak jalan....lepas tu nasib baik ada adik kecik yang ajar aku....tengah tengah dok main tetiba jumpa anak murid aku pulak...dah lah 4 tahun tapi terror gila main roller blade....sampai dekat tengah malam jugak la main...duduk sambil makan angin....




*5 hari lagi bergelar seorang muaddibah sebelum kembali bergelar pelajar....alhamdulillah diberikan nikmat dan peluang ini....semoga kuat dan tabah menempuh ujian di tengah perjalanan kehidupan....

I am an ordinary person who has been blessed with extraordinary opportunities and experiences. Today is one of those experiences.
                                              Sonia Sotomayor




2 comments:

Deanna Morni said...

weekend sy pun terisi dgn aktiviti...harap2 mggu ni leh rehat kot....penat yg amat rasanya huhuhuh

nona senyum2 said...

bestnyaaa mengajarrr, hehee~ dulu hampir nk keje ni, pstu dpt offer lain,x jadik la, hhehe