Wednesday, September 16, 2015

addicted Wonder Cheese ^^


salam...any0ng hasey0 !!!


hai guys..dah lama tak bukak blog sebenarnya..tapi saja nak share pasal w0nder Cheese nie...


sape penah makan ??! kalau belum penah better korang cuba...tapi makanan ini khusus buat penggemar snek snek ringin..ehehe...sekali rasa mesti tak lepas....seyes aku sendiri ada addicted makan benda alah ni...tapi aku jamin puas kalau sekali beli sebab bekas dia besar.....ni pun aku dapat beli sebab jumpa agen COD area UKM....scroll punya scroll insta tetiba jumpa agen wonder cheese area UKM..terus aku balun satu balang...lepas ni kalau habis bole la aku repeat beli..hihi...paling syok bila korang makan time 

!
!
!
!
!
!
!
!
!
v

tengok drama atau movie....hehe



nak habis sebalang aku balun....


so guys sape sape berminat bole la usya 



                                                                      agen COD UKM *sis tolong promot

Sis w0ndercheese88

01119816617



5 comments:

Khai♥Rin : anies said...

mmg sedap!!!

Farah Diana said...

apa rasanya?

Mia Liana said...

belum pernah rasa lagi...

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #18. (^_^)

Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2015/09/senarai-url-blog-18.html

- Mia Liana -

ejulz said...

mesti sedap ni. :)

Selamat berhujung minggu. Jemput singgah k..

Entry terkini:
1. "Gudluck Sutra Dana - Lantai Cilik Musim Ke-3"
2. "Aperture Squad Artwork"
3. "1st GiveAway by Ciktaman"
4. "Segmen Blogwalking Bersama KisahPondokKecil"
5. "Aneh!! Sebiji telur ada 2 kuning telur.."

Nor Marshaliza Shaidan said...

Boleh cuba ni

Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY