Friday, September 25, 2015

wedding Adibah & Azizi ^^


salam..any0ng hasey0 !!!!
happy hari raya aidiladha semua !!!
lama rasanya tak buat entry....lagi lagi bila sem baru start...esaimen ngan program makin banyak....
bertabah je lah wahai hati.....
alhamdulillah semalam aku dapat pegi wedding kawan time sekolah dulu....
masuk ni dah 4 orang kawan satu batch aku yang kawen...umur 21 dah dapat naik pelamin...
padahal batch bawah lagi ramai rasanya dah kawen lagi awal..haha...dah jodoh kan...
tak sangka berjodoh jugak mereka akhirnya...sejak bila bercinta aku pun tak tahu...tahu tahu dah dapat kad undangan kawen....yang wife tu satu kampus ngan aku...yang husband tu pulak study kar Mesir....nampaknya berPJJ lah mereka..*perhubungan jarak jauh....


i'm happy for both of you....semoga bahagia sehingga ke jannah !!!!

perasaan bila kawan sendiri kawen memang ada rasa kehilangan..sebab dia dah ada tanggungjawab...dan ada certain benda yang dah tak boleh nak buat sama sama...semoga dua kawan aku ni tabah dan hadapi menghadapi alam perkahwinan....*aku sendiri pun belum rasa woi...takpe..rileks dulu...yang belum kawen, nikmati dulu masa muda....belajar jadi yang lebih baik...mana lah tahu satu hari nanti orang bagi orang yang baik jugak ke....


semoga kami diberi jodoh yang baik dan berkekalan sehingga syurga..

untuk bakal suami....semoga kau terus menjaga diri sebagaimana aku terus menjaga diri ini....jika kita dipanjangkan umur...semoga kita berjumpa satu hari nanti.....

No comments: