Wednesday, November 11, 2015

imagination ^^


salam..any0ng hasey0 !!
sambil sambil goyangkan tangan dan kaki siapkan esaimen terasa dah lama tak blogwalking....well..blogwalking is the best theraphy untuk aku legakan stress..boleh tengok macam macam entry...paling penting dapat tambahkan kawan, pengetahuan dan pengalaman....for now aku nak share current best song yang selalu aku dengar....hihi


                          Imagination -Shawn Mendes


for now i luv this song so much...sebab music dia best...then lyric dia agak meaningful...but sangat sesuai untuk orang yang in love *bukan aku
for me imagination is something interesting and mysterious but but not to far okay....
only we know what we're imagine of......^^
saja share lyric video biar korang bole karaoke sekali....Shawn Mendes ni boleh tahan hensem tau....

               
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

now i found that................

... of Intelligence Albert Einstein Imagination Quote Facebook Wall Pic
see that ??



so sekian sudah entry merapu aku di kala midsembreak ini....kbye

2 comments:

letterlforlife said...

ha'a best lagu ni :D

Muhammad Shahril said...

macam best ja lagu ni ? hmmmmmm . singgah jap . cari makanan :) lapor laaa