Saturday, December 19, 2015

happy study week ^^


Salam..any0ng hasey0 !!
Fuhhh ! berakhirlah sudah segala kelas tutorial and kuliah untuk sem ni…tapi yang tak penah nak habis esaimen !!! huhu…..punyalah nak carik masa completekan segala benda alah ni….orang lain dah sibuk balik rumah untuk study week..tapi aku tengah dok temenung kat bilik terfikir fikir bila lah nak balik….haha…overall sem ni sangat mencabar bagi aku….permulaan sem yang terasa macam nak terumbang ambing hidup ni….esaimen ngan task yang datang tanpa henti…macam tak tahu je yang satu kampus aku tengah problem wifi….banyak duit aku habis sebab beli data je…macam tak guna bayar yuran beriban…tu baru pasal wifi..belum lagi pasal partner partner esaimen….dapat dapat kalau bahagian nak kumpul esaimen…macam nak gila menunggu…*padahal aku pun sama je buat esaimen last last minit..haha…





Sem ni jugak  terlalu banyak program best best yang aku sendiri eager nak join…lagi lagi program yang bercorak komuniti…. lagi seronok bila dapat jumpa ramai kawan kawan baru ! rasa rugi gila kalau nak tinggalkan segala program tu…lagi setahun setengah je nak habiskan study ni…untuk adik adik yang nak masuk uni…hidup kat kampus ni bukan takat kuliah, kafe katil je….banyak lagi benda lain yang korang sendiri kena explore…btw i luv charity work !





Dan sem ni boleh tahan banyak ujian dan dugaan aku….kadang memang rasa nak tutup mata je hadap semua benda ni tapi biasa lah kan…semua orang takkan lari dari masalah…nak nak tahap kesabaran aku yang setinggi gunung Everest ni…rasa tak mampu tapi kena hadap jugak..lagi lagi bila hidup dengan kawan kawan….tapi bila dah down gila tu memang tak payah cakap lah..sampai nak bercakap pun malas….lepas tu rasa nak lari sorang sorang je….



Semoga sem ni aku dapat buktikan kat ibu, ayah and family aku yang aku boleh dapatkan lagi dekan…..aku nak sangat jadi contoh dekat adik adik aku….sometimes terpaksa sembunyikan air mata dan berlagak tenang duduk kat bangi ni….dalam hati Allah je yang tahu….semoga segala kesukaran dan kesulitan sem ni jadi penguat semangat aku untuk dapat dean list !

#happystudyweek

#goodluckfinal 

hopefully dekan lagi sem ni ^^


4 comments:

Nurul Husna said...

good luck utk exam...study kat mana?

Sang Penulis said...

all d best dear.. :-)

Mohd Noor Shawal said...

Shawal singgah + follow sini ye.. ^^

jemput join GA Shawal.. :)

http://akubukaninnocent.blogspot.com/2016/01/GiveawayWelcome2016.html

Farahain ZFA said...

hai , ain datang singgah sini .
salam perkenalan .
:)

nanti singgah lah blog ain yer.
http://akuainkausiapa.blogspot.my/