Tuesday, January 12, 2016

end of semester 3 ^^



Salam..any0ng hasey0 !!!!
Akhirnya aku dapat bernafas dengan lega sebab last payyyperrr iss overrrrrrrr !!!!!!!!! berakhir sudah semester 3…so berbaki lagi 3 sem untuk aku habiskan degree kat Bangi ni…sem yang sangat bagi kenangan berwarna warni dalam life aku…banyak kawan baru yang aku kenal dan program yang best best aku dapat join sepanjang dekat u ni…alhamdulillah dapat member member yang awesome dan supporting…

SEE YOU GUYSS NEXT SEM !
                            
till we meet again sistersssss

my best port..PTSL ^^


cuti sem yang berbaki sebulan je ni kena manfaatkan betul betul untuk sem depan..memandangkan aku ngan member yang lain kena run marketing RM500 ++ untuk program classmate sem depan…huhu…bukan senang nak carik RM500 dalam masa sebulan….tapi I’ll try my best !!!

Kolej Pendeta Zaaba
the best view in my college ^^
                                                                                  

Kolej pun dah makin sunyi…roommate pun baru je balik….seyes nil ah kolej yang paling aku sayang dari kolej lama…kolej Pendeta Zaaba yang sentiasa hidup dan jadi syurga makanan aku ^^ cuti ni nak pegi Sarawak under program uni pulak….nak rasa pengalaman baru…



Alhamdulillah fee yang sangat berbaloi bagi aku…bak kata orang…”duit boleh dicari, pengalaman sukar dicari…” so I’m struggling myself to make this effort and chance ^^  tak sabar sangat nak jejak kaki kat sana….may Allah ease…^^

HAHA..actually rasa macam kaku hje sebab dah lama tak menulis...insyaAllah time goyang kaki kat rumah nanti boleh la blogwalking ngan join GA..ahaks !




No comments: