Sunday, March 20, 2016

be a fasilitator @ SMK Maran ^^



salam..any0ng hasey0 !!
sebenarnya minggu lepas lagi nak update blog...sekali kemalasan dan kesibukan melanda so tergendala lah semua benda...
last week aku join program persatuan Anak Pahang kat kampus aku jadi fasilitator...kira ni program first aku yang jauh dari Bangi untuk sem ni....datang kat sekolah tu untuk sharing ngan adik adik pasal life kat university...show kat diorang tentang cabaran kat uni and so on...bila ingat balik dulu time aku amek form 6 macam tak tentu je hala tuju aku....time tu fikir uni mana la aku nak sambung nanti....tapi alhamdulillah hari ni aku dapat share kat adik adik pulak pasal serba serbi life aku kampus...

here i come !
singgah sebentar kat R&R makan tempoyak ikan patin ^^



riadah petang


program ni pun kira peluang untuk aku pegi tempat baru dan kenal orang baru....so sementara dapat pelung ni kena grab....tetiba rasa beruntung sebab member sendiri offer...sebab tu kena banyak berkawan dan bersahabat...lagi banyak peluang kita akan dapat....

flour bath session ^^

riang genbira semua !

my group...kampung chiaa chiaa chiaa...

normal lah bila program macam ni akan ada game, slot LDK, talk, sharing moments.....sambil share sambil kenal orang dan asah softskill sendiri sebenarnya.....walaupun sampai sekarang aku jenis yang kurang berkeyakinan untuk communicate dengan orang....atleast aku cuba keluar dari kepompong aku sendiri....bukan untuk orang lain...untuk diri sendiri jugak ^^

closing the programme

gudnye adik adik..hakak hakak nak balik dah ^^







1 comment:

Nazihah@Jiha said...

Assalam,

memang sangat seronok pengalaman begini ^^,