Monday, April 4, 2016

feeling Twentytwo



salam..any0ng hasey0 !!!
punya busy hari ni sampai pagi pagi buta baru nak update blog...
dari pagi ada 5 class pastu kejohanan piala dekan..
syukur alhamdulillah i got 3rd place in Chess competition..^^


dan alhamdulillah hari ni (4/4/2016) genap umur aku 22 tahun...
taktahu nak kata muda lagi atau dah tua..haha
bagi aku 22 tahun ni cukup muda lagi untuk aku explore macam macam benda dalam hidup ni....
dan mungkin 22 tahun ni dah cukup tua untuk aku buat benda benda yang tak bagi manfaat kat diri aku sendiri...
semoga Allah sentiasa menjaga aku...semoga dimurahkan rezeki, diberikan orang sekeliling yang selalu buat aku positif dan semoga dipermudahkan segala urusan aku..
Allah je yang tahu macam mana aku survive hidup kat Bangi ni...semoga setiap hari yang mendatang menjadikan aku lebih tenang dan matang untuk berhadapan dengan orang sekeliling dan baiki kelemahan diri aku sendiri....aku pun manusia biasa yang selalu buat salah....semoga aku dapat tunjukkan contoh yang baik untuk adik adik aku....semoga ayah dan ibu rasa bangga ada anak yang dapat buat mereka senyum tanpa melihat setitis pun air mata dan peluh aku yang jatuh di sini.... lastly...happy birthday too to my twin...happy ada kawan dari dalam perut ibu sampai lahir ke dunia dan hidup 22 tahun dengan aku...may Allah bless us and may ibu & ayah proud for having us ^^

#040494-040416
#gladtobetwentytwo
#roadt0deanlist
#roadtomardhatillah


thanks ibu ayah for giving birth us..





3 comments:

At-Tarmizi said...

selamat hari lahir =)

husna zahidi said...

feeling 23! eh.. hahaha..
happy belated birthday awak..:)

IK Tia said...

hep hepppp. happy belated day awakkkk