Thursday, May 12, 2016

last big programme ^^

salam..any0ng hasey0 !!!
yeayy tamat lah sudah big program aku untuk semester ni....walaupun terpaksa hadap banyak tekanan tapi yang bestnya dapat belajar banyak benda baru....for this program aku pegang naib setiausaha...kerja ni sebenarnya seronok tapi kan tapi....haha...takpe lah malas nak cerita...alhamdulillah everything is going well...program ni kitorang jemput kumpulan nowseeheart, kumpulan qasidah al-maddah dan shamsul ghau ghau....terhibur sangat dengar jenaka shamsul ghau ghau...haha..tema baju program pun kuning gitu...macam baju warna negeri perak...




pengalaman pahit usah dikenang...yang penting kita belajar dari kesilapan masa lalu...biasalah kerja dalam organisasi ni komunikasi antara post memang penting sangat....kalau tak macam mana maklumat nak sampai kan....tapi sekurang kurangnya tekanan ni yang mengajar aku erti kematangan....biar sibuk bekerja dari sibuk fikirkan masalah orang...okay lah saja je aku buat entry pagi pagi buta ni..taknak tidur dah sebab kejap lagi nak pegi KOREA PLAZA kat Ampang under subjek kelas aku..hihi...kbye


No comments: