Sunday, August 14, 2016

friend's wedding ^^


salam..any0ng hasey0 !!!
sejak intern memang aku dilanda kemalasan nak update blog..kadang tu nak blogwalking pun tak sempat....rasa lepas balik ofis nak tid0o je manjang....so dah alang alang weekend ni nak la update sikit pasal wedding kawan aku satu batch time sekolah menengah dulu....dia ni pun penah jadi kawan satu dorm dulu...congrates Ain & Nik for your wedding....semoga kekal sehingga jannah...bila tengok member sendiri kawen rasa macam diri ni dah makin tua....haha...lagi la kalau kat tempat intern..asyik sembang pasal kawen je...dah member ofis pun ramai yang dah kawen....so layankan je lah....tapi kadang tu seyes rimas gak....huuhuu


my bestfren dayah and my twin friend ariena yang tgh study kat indonesia..she come back..

mini reunion of budak puteri simpunk ! #batch 20 slissians

again ~

alhamdulillah this wedding aku dapat berunion ngan kawan kawan time sekolah menengah dulu..dah cantik cantik belaka semua....memang layak sangat kalau nak kawen...haha...apepun aku doakan semoga korang semua sentiasa success kejar apa yang korang impikan.....lepas lah gak rindu nak jumpa and bercerita ngan diorang...hari tu raya tak sempat buat gathering....


this is kawan satu meja prep dulu..time kat hostel malam malam orang sibuk study kita dok gosip and mengata orang...berangan bagaii....dapat jugak jumpa 2 orang my bestfren ni....luv you two muahhh ^^

Ain & Nik Reception


lastly..semoga perkahwinan kawan aku ni diberkati Allah sehingga ke jannah....insyaAllah ada rezeki aku kat dunia ni dapat lah naik pelamin satu hari nanti...

2 comments:

Ahmad Hasif said...

Selamat pengantin baru utk kawan ya...

Pha Is said...

tahniah n selamat pengantin baru buat kawan tu..
masa kenduri kahwin ni la waktu yg ideal nk buat reunion kan..? makan dah free dah.. hahahaha